7 Ocak 2012 Cumartesi

Hiç hoş olmayan bir yazı: 'Küsüratlar I'

Kısa başlangıçlar
Eskiden beri bu konuyu yazmak istemiştim. Sihirli bir değnek alıp götürse de kendimi bu yazıyı yazmaya vakıf hale getirse diye beklemiştim. Ne bir sihirli değnek, ne de başka doğaüstü olay aldı götürdü beni; sadece yazmaya bir yerden başlamak istedim. Dilim sürçerse affola. İyi seyirler.
'notunga'
Elimi kaldırdım
Sabah yoklama alınmış, sınıflara dağılmıştık. İlk ders matematikti. Sınıf çok kalabalık, bir sıraya üç kişi oturuyorduk. Annemin sabaha karşı kızarttığı patateslerin sıcaklığını hissederek elimi çantama atıp matematik kitabımı çıkardım. Öğretmenimiz içeri girdi. ''Sıfırı kim çizecek?'' dedi.

'notunga'
0
Bir çok arkadaşım -ben dahil- elini kaldırdı. Basitti sorunun cevabı. Yazı yazmayı daha yeni öğrenmiştik. Hem s ve ş harflerini karıştırmak dışında okumayı sökmüş sayılırdım. Öğretmenim bir arkadaşıma söz verdi.


Yazının devamını okumak istiyorsanız "NOTUNGA: ENTERESAN NOTLAR TEZGAHI" adlı kitabı okumalısınız.